برگزاری مراسم روز جهانی نمایشگاه ها در ایران

برگزاری مراسم روز جهانی نمایشگاه ها در ایران

مراسم بزرگداشت روز جهانی نمایشگاه ها با هدف گسترش فرهنگ نمایشگاهی و معرفی توانمندی‌های این صنعت روز ۲۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش همایشجا به نقل از اخبار نمایشگاه ها، طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم بزرگداشت روز جهانی نمایشگاه ها، روز ۲۴ خرداد ماه با حضور مسئولان، سیاست گذاران و فعالان صنعت نمایشگاهی در سالن ایران محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

امسال هشتمین دوره از GED در هفتم ژوئن با شعار «ما مکان‌های ملاقات و بازارها را برای همه اداره و مدیریت می‌کنیم» در سراسر جهان جشن گرفته شد.

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در جهت تحقق اهدافی چون ساماندهی فعالیت نمایشگاه ها و آگاه سازی جامعه از اهمیت نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی کشور و تقدیر از فعالان این صنعت مبادرت به برگزاری روز جهانی نمایشگاهها به صورت سالیانه نموده است و امسال نیز برنامه ریزی لازم با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی و تشکل های صنعت نمایشگاهها از جمله انجمن برگزارکنندگان نمایشگاههای بین المللی ایران ،انجمن غرفه سازان و انجمن نمایشگاههای بین المللی ،برای برگزاری شایسته مراسم روز جهانی نمایشگاهها صورت گرفته است.