معرفی مدیرعامل جدید نمایشگاه بین‌المللی

معرفی مدیرعامل جدید نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش همایشجا به نقل از، گزارش اخبار نمایشگاه ها، مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، روز چهارشنبه ۱۶ فرودین با حضور جمعی از مدیران، فعالان و دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی در سالن کنفرانس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

دکتر سید احمد رضا علایی طباطبایی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در این مراسم با تاکید بر لزوم تقویت جنبه بین المللی صنعت نمایشگاهی، یکی از شرایط تحقق آن را صدور به موقع مجوز برگزاری رویدادهای نمایشگاهی دانست.

وی در ادامه خواهان پرهیز از رقابت های ناسالم بین سایت های نمایشگاهی شد و تصریح کرد: با همکاری و تقسیم کار صحیح می توان از همه ظرفیت‌های مراکز نمایشگاهی بهره‌برداری صحیح کرد.

وی در پایان گفت: برای اعتلای صنعت نمایشگاهی باید از توانمندی های همه فعالان صنعت نمایشگاهی از جمله مجریان و پیمانکاران و بخش خصوصی استفاده کرد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های «هومن رازدار» مدیرعامل پیشین تقدیر و «سید احمد رضا علایی طباطبایی» به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران معارفه شد.