نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان در تبریز افتتاح شد

بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت ساختمان روز گذشته با حضور تولیدکننده هایی از ۱۱ استان کشور و نمایندگان هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه تا پنجم خرداد با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت ساختمان برای ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای این حوزه دایر شده است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار، آذربایجان و ستارخان در زمینی به مساحت بیش از ۲۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۷۵۰ مترمربع فضای باز دایر شده است.

در این نمایشگاه از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، البرز، یزد، گلستان، خراسان شمالی و فارس و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایوان شرکت دارند.

بنا بر این گزارش، شرکت کنندگان در این نمایشگاه، انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، آجرنما، کفپوش، آسانسور، قطعات وابسته و درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی به نمایش گذاشته اند.